UOC.LV

Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction ieskats





SplinterCell Conviction - turpinājums slavenajai spiegu piedzīvojumu spēlei. Galvenās pārmaiņas neslēpjas tajā, ka superaģents Sems Fišers pamet ASV nacionālās drošības Aģentūru un sāk strādāt viens pats, bet tajā, ka gameplay's tiks nopietni izmainīts. Šeit pamati tiks likti uz dinamiku, izskatīgumu un skaistiem spiegu trikiem.



Pietiekami ilgi Splinter Cell sērija ar nopietnām sejas izteiksmēm mums stāstīja par dažādiem spiegu piedzīvojumiem un par kārtējo sazvērestību pret ASV, kuru atklāt vajadzēja tam pašam superaģentam Semam Fišeram, kurš veiksmīgi slēpās ienaidnieku teritorijā, praktiski bez skaņas viņu likvidēja, priecēja publiku ar skaistu akrobātiku un izmantoja veselu arsenālu ar visdažādākajiem spiegu sīkrīkiem.

Diemžēl, neskatoties uz Toma Klensija konsultācijām, sižets ļoti bieži kļuva par spēles vājo vietu - stāsts bija paredzams un tā pasniegšana piekliboja. Progress sākās iepriekšējā daļā, Splinter Cell Double Agent ideja par Sema iefiltrēšanu noziedzīgajā grupējumā izrādījās veiksmīga - spēlēt bija reāli un interesanti. Šo ideju izstrādātāji nolēma turpināt un apsolīja, ka nākošā daļa, Splinter Cell Conviction, beidzot pārvērtīs mūsu priekšstatus par slaveno spiegu sēriju.

Taču ne viss gāja tik gludi. Pirmajā publikai parādītajā versijā tika izmantots sandbox-gameplay's, un ļoti ātri parādījās atsauksmes, ka "sanāk vien tas pats Assassin's Creed, tikai mūsdienīgāk un garlaicīgāk". Tika izdarīti secinājumi, un projekts, kuru parādīja E3 2009, piemīt kur nu vēl "stingrāks" sižets. Pamats būs apmēram šāds: Fišeram noslēpumainos apstākļos nogalina meitu, priekšniecība nesteidzas palīdzēt un mūsu varonis pamet Aģentūru un sāk patstāvīgu izmeklēšanu.



Conviction izstrādātāji iet uz noteiktu risku, mainot gameplay stilu. Ja agrāk tas bija nesteidzīgs stealth-action, kuram piemīt uzmanīgs un apdomāts gameplay, tad jaunajā daļā tiks ievērojami pievienots dinamiskums un izskatība. Toties, uz totālu vienkāršošanu neviens nav apņēmies - ir palikusi tāpat firmas akrobātika, un iespēja slēpties ēnās un praktiski bez skaņas viņus likvidēt.

Pirmais, kas krīt acīs ir tas, ka ievērojami ir palielinājies kustības ātrums. Ja agrāk Sems lēni pielavījās, tad tagad viņš biežāk skries. Arī ir pamainījies cīņas stils: galvenais varonis iesaistās atklātos kautiņos ar vairākiem ienaidniekiem. Pie tam, vienkārši ņemt un visus nošaut atļauts nebūs - lai uzvarētu, nākas aktīvi manevrēt, izmantojot slēptuves un citādi piemānot pretiniekus.

Tā kā Sems ir aizgājis no drošības Aģentūras, viņam vairāk nebūs pieejas pie firmas sīkrīku arsenāla, kā piemēram slaveno ierīci, ar kuru var redzēt tumsā. Tā vietā viņam nākas izmantot rokās pagadījušās lietas: piemēram, izmantot automobiļa spoguļa gabalu, lai redzētu, vai kāds nav aiz stūra. Vai izstrādātājiem izdosies attīstīt "spiegu arsenālu no lielveikala" - uzzināsim tikai pēc spēles iznākšanas.



Priekšrocības:
- Kārtējā Splinter Cell daļa nebūs ļoti līdzīga uz iepriekšējām spēlēm
- Neparasts sižets
- Gameplay dinamikas pievienošanās


Spēles treileris:


Komentāri

    Komentēt