Top 5 iemesli, kāpēc Latvijā spēļu pirātisms turpinās plaukt!
Stāsts nebūs par to, ka apkārt ir visi nabagi un nokačāt ko internetā nav nemaz tik sāpīgi! Katrs pelna savu maizīti kā var, kaut arī daudziem liekas ka, spēļu izstrādātājiem ģērbties nevajag un viņiem ģimenes nav jābaro. Tomēr tā nav taisnība un mīnētais tops nekāda veidā nevar tikt izmantots, kā atrunas par labu pirātiskās kopijas iegūšanai!
5. Latvijā pirātismu neviens neapkaro.
Tieši tā, Latvijā pirātismu neviens neapkaro un viduvēja Pētera galvā pat nav zināms cits spēļu ieguves veids. Ja citās valstīs aktīvi cīnās pret pirātisko failu apmaiņu, tad mūsu valstī, aktīvi to ignorē.

Kurš gan var pretoties, Tu vari? 4. Izdošanas datumu atšķirība.Nekas nepriecē tā kā fakts, ka iepriekš iegādātā spēle ir 3 dienas ātrāk pieejama iemīļotajā
torrentu lapā un tavs draugs ir jau nelegāli izspēlējis visus spēlēs līmeņus.
Tas fakts ir saistīts tieši ar spēles izdošanas datumiem, nezinu kāpēc ir grūti izdot spēli vienlaicīgi visā pasaulē, tādējādi parasti apdalot Eiropu un izdodot spēli 3 dienas agrāk Amerikā.
3. Nav pieejamas demonstratīvas spēļu versijas.Ņemot vērā spēļu cenas, diez vai Pēteris un Tu vēlies kļūdīties spēles iegādē. Iegādāties nepazīstamu spēli par kuru šaubies būtu nepiedodami. Gan sirdi mocītu sāpēs, gan maks par to nepriecātos!
2. Pārāk augsta cena.Spēļu cenu nav adekvāta priekš vidēja
letiņa naudas maka biezuma. Vel ņem vērā faktu, ka mūsdienu
gameru paaudze ir dēles, kas sūc asinis no vecāku naudas maka. Un paskaidrot mammai kāpēc tev vajag kārtējo
Call of Duty, nevis apavus nākošajam pusgadam ir diezgan grūti! Iznākums ir skaidrs.

Viena no lieliskajām spēlēm, kuru var iegādāties Dobelē!1. Spēles nav kur iegādāties.Smieklīgi, bet spēles nav kur cilvēcīgi iegādāties. Pat izmēģinot divus interneta veikalus, kuri specializējas uz spēļu pārdošanu. Pieredze vienmēr bija negatīva, vai nu bija jāiziet caur mokošu reģistrācijas un virtuālo papīru kaudzi, vai interneta veikals tirgoja preces, kas viņam pat nebija pieejamas. Jā, protams galvaspilsētās problēma nav tik stipri aktuāla. Bet jāsaprot, ka
gameri dzīvo arī mazpilsētas un viņiem ir pieejamas tikai vecu atbiru kaudze, vai
Maksimas zelta spēļu izlase!

Karma: 185
Level: 5
Baigais
2011 10 25 - 18:57
2 Atbildēt
Latvijā var sodīt par izplatīšanu (arī "sīdošanu"), bet tie, kas vienkārši kačā var īpaši neuztraukties.

Karma: -9
Level: 3
MiestiņŠ
2011 10 25 - 19:13
-5 Atbildēt
Jup Battlefield 3 jau rukaju uz nebedu :D

Karma: 5
Level: 4
CrazyKiD
2011 10 25 - 19:29
4 Atbildēt
Man piemēram spēlēs neliekas dārgas, bet maniem sečiem gan jā!
Vaina ir jaunatnē viņi jau nestrādā paši un baigi nepelna, un tāpēc viņi DOWNLOAD!

Karma: -10
Level: 3
Grow3r
2011 10 25 - 19:30
0 Atbildēt
Tie, kuri "kačā" spēles no torentiem, viņi no spēles izbaudīt var tikai singleplayer, parasti jau odziņa ir multiplayer.

Karma: 8
Level: 3
elvis
2011 10 25 - 19:45
0 Atbildēt
Nu pasts esu tā saucamais ``jaunietis``.
Priekš datora, visas, spēles kačāju no torrentiem, bet ja kādai spēlei ir reāls mp kuru var tikai spēlēt ar oriģinālu disku noteikti nopērku ;)
Priekš xkastes visas spēles pērku oriģinālas. Tga pasūlīju L.A. Nore ;)

Karma: 20
Level: 4
GunGame.LV - jj
2011 10 25 - 19:52
-1 Atbildēt
Piekrītu viedoklim, ka vērts ir pirkt tikai MP spēles, tā arī pats daru. Pirātisms ir un būs, tiem spēļu izstrādātājiem, kuriem nav ko ģērbt un ar ko ģimenes barot, būtu jāpadomā par to, kā nopelnīt tekošajā tirgus situācijā, labi piemēri LoL, TF2, u.c. kurus pirātisms neskar, JO spēle ir par brīvu!

Karma: 70
Level: 4
Evol
2011 10 25 - 20:10
0 Atbildēt
Pats esmu jaunietis.Atzīšos-daudz spēļu esmu nozadzis,bet tās visas bijušas tādas,kuras nav vērts pirkt.Ja kādam tik ļoti gribās,varu nosaukt listi:
Call Of Duty 2
Call of Duty 4
Flatout 2
NFS:Carbon
Portal

Karma: -3
Level: 2
ralas3521
2011 10 25 - 20:18
0 Atbildēt
100% patiesības

Karma: 43
Level: 4
JBB
2011 10 25 - 20:40
0 Atbildēt
GunGame.LV - jj rakstīja: Piekrītu viedoklim, ka vērts ir pirkt tikai MP spēles, tā arī pats daru. Pirātisms ir un būs, tiem spēļu izstrādātājiem, kuriem nav ko ģērbt un ar ko ģimenes barot, būtu jāpadomā par to, kā nopelnīt tekošajā tirgus situācijā, labi piemēri LoL, TF2, u.c. kurus pirātisms neskar, JO spēle ir par brīvu!
Piedod ka tā saku, bet skan stulbi ka esi gatavs maksāt tikai par MP, vai tad SP uztaisīšana ir vienas dienas darbs?
Piem.: Mass effect, GTA visas daļas, u.c.
ralas3521 rakstīja: 100% patiesības

Karma: 44
Level: 4
Tarpins
2011 10 25 - 20:43
2 Atbildēt
Kadu laiku atpakal pirms kadiem 3g es ari ka4aju speles un speleju uz nebedu. bet tur ari viss prieks pazud.!
Fakts kad steam pieprasa pa Officialu speli eng valoda 50e man neliekas logisks, it ipasi Latvija kur minimala alga uz papira ir 200ls un uz rokas ej tu sazin cik sanemsi. tad kur ir izvele Nopirkt speli kas maksa pari 40ls vai paest ? no 200ls cilveks var samaksat komunalos kas jau vien bus pie 100ls nerekinot ires utt. + paest tak ari vaig un ja vaig braukt ar transportu uz darbu tad tie atkal ir lieki izdevumi. TAD KUR LAI ES DABUNU NAUDU VEL KADAM LEVAJAM SPELEM ? un protams opcija mana skatijuma paliek Thepiratebay , Kickasstorents.

Karma: 20
Level: 4
GunGame.LV - jj
2011 10 25 - 20:45
-1 Atbildēt
JBB rakstīja:
Piedod ka tā saku, bet skan stulbi ka esi gatavs maksāt tikai par MP, vai tad SP uztaisīšana ir vienas dienas darbs?
Piem.: Mass effect, GTA visas daļas, u.c.
Es nesaku ka tas ir vienas dienas darbs, es zinu, ka tas nav vienkārši, bet es tikai saku, ka es no tā negūstu tādu baudu lai būtu gatavs par to maksāt, SP mani neaizrauj...(pa retam uzspēlēju, bet mierīgi arī iztiktu bez)
P.S. ja es būtu bagāts, protams es pirktu visas spēles ko spēlēju, bet nu dzīve ir tāda kā ir, tāpēc pērku tikai tās, ko tiešām atzīstu par spēlējamām

Karma: 20
Level: 4
GunGame.LV - jj
2011 10 25 - 20:59
0 Atbildēt
Skan stulbi arī maksāt par to, ko negribi, ne? :D

Karma: 43
Level: 4
JBB
2011 10 25 - 21:27
1 Atbildēt
GunGame.LV - jj rakstīja: Skan stulbi arī maksāt par to, ko negribi, ne? :D
Taisnība jau ir ka negribas maksāt par to ko neizmanto, bet kamēr nav tādu iespēju atdalīt maksāt tikai par MP, jāsamierinās vien ir.

Karma: 70
Level: 4
Evol
2011 10 25 - 22:29
0 Atbildēt
Drīz jau 14.podkāsts.Gan jau šī tēma tiks cilāta.

Karma: 43
Level: 4
JBB
2011 10 25 - 22:42
2 Atbildēt
Pilnīgs offtopic, bet forši redzēt ka beidzot cilvēki sarosās un sāk komentēt rakstus un kko diskutēt.

Karma: 10
Level: 1
3FECT
2011 10 25 - 22:45
-1 Atbildēt
Vai esat pamanijusi to ka spelu cena ir par augstu? :) Lielaka pirktspeja ir tad kad cenas nav tik augstas.Piemers-akcijas steama.Speles pat uz pus cenu.Visi kjer uz nebedu,nedoma,vajag,nevajag :) Daudzi cer uz ziemassvetku atlaidem,lai iegutu to speli par pienemamu cenu :) Tas pats cod mw3-maksa kkadus 50 $ + kartejie 3 vismaz dlc kuri maksas vel pa10-15 $.Man liekas mazliet par dargu tas speles kluvushas.

Karma: 17
Level: 5
The_Sugar
2011 10 25 - 22:45
2 Atbildēt
GunGame.LV - jj rakstīja: JBB rakstīja:
P.S. ja es būtu bagāts, protams es pirktu visas spēles ko spēlēju
tieši gribēju kko tādu teikt. Reāli, ja cilvēkiem būtu nauda cik vien vajag torrenti nebūtu vajadzīgi, bet ja sanāk tā, ka (pat ja normāli dzīvojam) tad pērkam tiešām labas pārbaudītas spēlēs. Nauda no dirsas nevienam neaug!!

Karma: 43
Level: 4
JBB
2011 10 25 - 23:12
1 Atbildēt
The_Sugar rakstīja: GunGame.LV - jj rakstīja: JBB rakstīja:
P.S. ja es būtu bagāts, protams es pirktu visas spēles ko spēlēju
tieši gribēju kko tādu teikt. Reāli, ja cilvēkiem būtu nauda cik vien vajag torrenti nebūtu vajadzīgi, bet ja sanāk tā, ka (pat ja normāli dzīvojam) tad pērkam tiešām labas pārbaudītas spēlēs. Nauda no dirsas nevienam neaug!!
Zelta vārdi ! :)

Karma: 181
Level: 5
NoSwear09
2011 10 25 - 23:22
2 Atbildēt
Nākamreiz, kad man kaut kāda tantīte zvanīs par kārtējo ekonomisko situācijas aptauju "Kāpēc es izvēlos ārzemju veikalus" utt. Man būs ko teikt.

Karma: 79
Level: 5
TRUb@4
2011 10 26 - 00:17
0 Atbildēt
Spēles nau tik dārgas. PC diskus par 15 latiem var nopirkt. Vot xbox un steam tas jau traki. Un viņas nevar atrast...

Karma: 12
Level: 2
Semirs Garkrans
2011 10 26 - 00:56
0 Atbildēt
Nu pasaki man , kur tos diskus pa 15 LS var nopirkt ? :D Tirgu vai kautkada 636 ? Krievu versijas tas 1C ? Ja to var , a tads ka es nesaprotu un nespeju normali apgut Krievu valodu un tadel man izkrit risinajums pirkt krievu versiajs speli ( javien ir no rus uz eng patch vai ari 4akarejies baigi ) No Ebay ? Nem vera to , ka vaig kautkadus paypal un vel citas zarazas piemeram tarifi un shippings ! Un daudzas tas arvalsti esosas speles vnk nau iespejams pat pasutit , jo musu valsts nav ieklauta tas saraksta ! Ok es ari esmu jaunietis , zem 18 , dazreiz nopelnu naudu , bet ka jau ieprieksejie cilveki teica , vainu tu sev noperc kadu apgerbu gabalu un paed , vai ari uzkruvetas cenas speli noperc , kura beigas tevi labi ja 3H apmierina !
Atbildod uz -
TRUb@4 rakstīja: Spēles nau tik dārgas. PC diskus par 15 latiem var nopirkt. Vot xbox un steam tas jau traki. Un viņas nevar atrast...

Karma: 43
Level: 4
JBB
2011 10 26 - 08:01
0 Atbildēt
[quote][user]Semirs Garkrans
Mums pašiem ir labs saits kur to var sameklēt, salīdzini.lv
Nevajag slinkot. Un lielākai daļai spēļu ir iespēja izvēlēties, instalējot, angļu valodu vai arī nokačat angļu valodas patch.

Karma: 20
Level: 4
GunGame.LV - jj
2011 10 26 - 08:53
-1 Atbildēt
Ja paskatās, tad tās pašas spēles iekš steam priekš kriveijas reģiona ir daudz lētākas, neizprotu, kāpēc arī priekš LV tās nevarētu būt lētākas, ekonomiskā situācija šeit ne pa kapeiku nav labāka, bet maksājam mēs par spēlēt tpt kā Vācijā, Francijā utml... tas laikam saistīts ar to, ka esam ES, nepārprotiet, neesmu pret ES, vnk manuprāt setam kādam vajadzētu pateikt, ka šeit nedzīvo miljonāri...
BTW. pastāv iespēja ar fake kontu pirkt spēles iekš steam pa krievijas cenām kā dāvanas un sūtīt sev, tikai atkal, milzīgs 4akars...
http://www.steamprices.com/eu2/app/42700/call-of-duty-black-ops šeit redzams, ka krievijā Black Ops maksā par >60% lētāk, tikai ap 20eiro

Karma: 70
Level: 4
Evol
2011 10 26 - 08:58
0 Atbildēt
Nē,nu protams,vienmēr vēlēsimies pēc iespējas mazākas cenas spēlēm,tā pat arī pārtikai un benzīnam,bet šeit darbojas mārketings.Ir pirktspēja-ceļam cenu augšā,nav-biš nolaižam.Tā tas ir.Protams,uz benzīnu darbojas vienvirziena ceļš,tākā,bez benzīna takā bez rokām.
Runājot par Indie spēlītēm,un citām,kas ir zem 20 eiro.Protams,tās ir arkādes spēles,bet redzi-viņas veido neatkarīgie izstrādātāji,līdz ar to šīs spēles nopērk un iztestē,jo 10 eiro nebūs žēl testam,vai ne?Bet teiksim iztērēt 60 eiro un nožēlot to būs protams stulbi.
Runājot par BF3-te jau minēja ka pre-orderu atcēla cik tur tie cilvēki.Tas ir tapēc,ka viņa ir tā teikt ``nepieejama``.Tā ir tikai origin`ā un citos servisos viņu neatrast.

Karma: 20
Level: 4
GunGame.LV - jj
2011 10 26 - 09:53
-2 Atbildēt
lol tikko pamanīju, ka pēdējie 3 komantāri precīzi 8:10 no rīta :D visi tā piecēlās sinhroni, iegāja uoc.lv un iekomentēja :D

Karma: 1
Level: 1
Waffleman.
2011 10 26 - 22:24
-1 Atbildēt
Lieta tāda ka ne visi pelna pietiekami lai nopirktu kādu spēli kura maksā naudu ēšanai , tātad sanāk ka es tagad nopirkšu spēli kā normālā steam sākum cenā 59.99euro un man nekādīgi nepaliks naudas ne samaksāt nodokļus , ne pie draudzenes aiziet , ne kā vēl.Ceru ka sapratāt manu domu.

Karma: 4
Level: 3
Slinkis
2011 10 27 - 09:49
-1 Atbildēt
Latvija ir debiila, es dzivoju jekabpilii un te nav nevienas vietas kur nopirku xbox speeles. man jasakraaj 40 Ls prieks speles un +10 Ls par celu uz riigu. fuck latvia.

Karma: 44
Level: 4
Tarpins
2011 10 27 - 10:12
0 Atbildēt
un nemaz nesaksim diskutet par to ka swedbank darbinieki ir parupejusies lai steam nevaretu iegadaties speles pa taisno ... tapec man jataisa atsevisks konts paypal un ja4akarejas lai tikai iegutu speli psc...

Karma: 20
Level: 4
GunGame.LV - jj
2011 10 27 - 13:25
-1 Atbildēt
Tarpins rakstīja: un nemaz nesaksim diskutet par to ka swedbank darbinieki ir parupejusies lai steam nevaretu iegadaties speles pa taisno ... tapec man jataisa atsevisks konts paypal un ja4akarejas lai tikai iegutu speli psc...
Nu nezinu, es pērku ar savu swedbank kontu un viss ok un pazīstu arī citus cilvēkus, kas pērk, nekādu problēmu... Te drīzāk ož pēc līkām rokām... :)

Karma: 149
Level: 5
Inox0raBle
2011 10 27 - 14:10
3 Atbildēt
Komentētākais raksts ever ? :D

Karma: -1
Level: 3
Scout
2011 10 27 - 15:01
1 Atbildēt
Slinkis rakstīja: Latvija ir debiila, es dzivoju jekabpilii un te nav nevienas vietas kur nopirku xbox speeles. man jasakraaj 40 Ls prieks speles un +10 Ls par celu uz riigu. fuck latvia.
Tevi kāds šajā valstī ir piesējis un neļauj braukt prom? ĀAA nabadziņš spēlīti nevari nopirkt ;(( būhū brauc uz Īriju, lasi zemenes un spēlē savu iksboksu.

Karma: 44
Level: 4
Tarpins
2011 10 27 - 16:01
1 Atbildēt
GunGame.LV - jj , Tikai nesac gudri dirst! pats sini 6diena parliecinajos kad swedbank ir pienemusi savu Visa Verifide ociju ko steam neadbalsta.! un ja neadbalsta steam met ara kad nau vekts maksajums! taka aizej pamegini velreiz kko nopirkt un tad atnac atpakal , parunasim kuram skibas rokas seit.!

Karma: -1
Level: 0
assasin
2011 10 28 - 17:44
-1 Atbildēt
TAS IR TIKAI http://thepiratebay.org PAREJOS TA NAV

Karma: -10
Level: 3
Grow3r
2011 10 28 - 18:57
1 Atbildēt
Tarpins, ja tu aktivizē savu swedbank karti, drošiem pirkumiem internetā, tad visam ir jāsanāk, pats vēl 10 dienas atpakaļ iegādājus spēles iekš steam.

Karma: 44
Level: 4
Tarpins
2011 10 28 - 21:05
0 Atbildēt
Tika aktivizets un meta sa vai ta kludu. tapec dabuju nemties ar paypal.! nezinu kapec bet ta tas ir.!

Karma: 12
Level: 2
Semirs Garkrans
2011 10 28 - 23:08
0 Atbildēt
A es moshk toties zinu ! Ir dazadas kartes , ir norekinu kartes Visa Electron ( varetu stradat varetu nestradat , pasam ir bet neesmu meginajis ) Un ir Visa classic karte (sai kartei vaidzetu stradat obligati , bet no 16 gadiem var dabut ! ) logiski ja bus zem 18 tas speles kuram vaig 18 gadus nevaresiet iegadaties ! un caur paypal ar Visa electron cauri netiksiet .

Karma: 44
Level: 4
Tarpins
2011 10 29 - 01:34
0 Atbildēt
man visa classic bet neiet cauri ... nu K4 hvz kapec man visviens un ar gadiem tur nekada saistiba! izstiksu ar paypal!

Karma: 44
Level: 5
direktors
2011 10 29 - 15:29
6 Atbildēt
kādēļ es zogu? mans tops:
1. spēles ir daudz par dārgu priekš mana maciņa.
2. gribu pārliecināties, ka spēle ir tā vērta (lielākoties jaunākās spēles nav vērts pirkt dēļ kvalitātes)
gana daudz spēļu esmu nopircis, bet tikai tās, kuras ir tā vērtas, vai arī uz lielām atlaidēm. parasti es nozogu, saprotu, ka nepatīk un izdzēšu :D ja būtu tāda cenu politika kā Krievijā, viennozīmīgi iegādātos daudz vairāk spēļu. mazos spēļu izstrādātājus atbalstu daudz labprātāk, nekā lielos naudasmaisus, kuri ražo spēles kā uz konveijera, taču par kvalitāti nerūpējas.

Karma: 20
Level: 4
GunGame.LV - jj
2011 10 29 - 18:07
-3 Atbildēt
Tarpins rakstīja: man visa classic bet neiet cauri ... nu K4 hvz kapec man visviens un ar gadiem tur nekada saistiba! izstiksu ar paypal!
Šodien pirku Borderlandu, nekādu problēmu, man ir open karte... kā jau teicu, līkas rokas... :)

Karma: 185
Level: 5
Baigais
2011 10 29 - 20:26
0 Atbildēt
Swedbank mājaslapā rakstīts, ka ar Visa Classic VAR norēķināties internetā. Par Visa Electron nekas nav rakstīts un tāpēc secinu, ka nevar. Man pašam ir Visa Electron un es nevaru norēķināties Steam`ā.

Karma: -4
Level: 0
ernestsozo
2011 12 10 - 10:56
0 Atbildēt
Grow3r rakstīja: Tie, kuri "kačā" spēles no torentiem, viņi no spēles izbaudīt var tikai singleplayer, parasti jau odziņa ir multiplayer.
nu jā odziņa ir multiplayer bet lielākoties cik es esmu mo torrentiem vilcis visas spēles iet multiplayer režīmā
Lai pievienotu kometārus pievienojies sitēmai vai reģistrējies.