UOC.LV

ArmA 2 apskats





Čehu izstrādātāji no Bohemia Interactive ir izslavējušies, izveidoot divas spēles - Operation Flashpoint, uz kuru tiesības viņiem nočiepa kompānija Codemasters, un patstāvīgo Armed Assault. Šoreiz tiks stāstīts par šī projekta otro daļu.


Sižetā tiek attēlots konflikts, kurš radies uz abstraktās valsts Chernorussia, kuras pilsoņi ir ieplānojuši savā valdībā uzcelt komunismu. Protams, tas nav paticis rietumu koalīcijas galvai. Tomēr sākt karu viņš nevēlas, tāpēc mēģināja atrisināt šo jautājumu mierīgā ceļā. Bet krievi atbildēja ar draudiem, teroru un agresiju.



Vienības komandieris

Ideja par komandēšanas darbībām attīstījās jau oriģinālajā ArmA. Spēlētājs ir vienības galva, kurš mierīgi manipulē ar saviem padotajiem. Viņš jebkurā laikā var pārslēgties uz jebkuru savas grupas karavīru. Tas ir daļēji pamatots ar katra karavīra idividualitāti, kuram tagad ir savs inventārs. Bet pie tam pilnvērtīgas lomu īpašības viņiem nepiemīt. Karā nosūtīti vislabākie, vai arī, vismaz, ļoti perspektīvi. Visas sarunas ir par tiešām misijām un komandām. Vienības savākšanās spēlē ļoti svarīgu lomu - no tām var uzzināt par vairāk bīstamām vietām uz kartes vai saņemt negaidītus jaunumus par misiju. Tas ievieš kaut cik dažādības šajā banālajā sižetā.

Vienības sadarbība ir kļuvusi labāka, kā pirmajā daļā - vienības komandieris saviem padotajiem dod pavēles, ātri koordinē un atklāj uguni. Pie tam, ja jums nepatīk kāda no jūsu padoto darbībām, jūs burtiskā nozīmē varat ielīst viņa ādā un slaktēt ienaidniekus viņa rokām.



Karš nākotnē

Daudzi spēlētāji ir atzīmējuši skopo tehnikas klāstu oriģinālajā ArmA salīdzinājumā ar Operation Flashpoint. Otrajā daļā asortiments ievērojami pieaugs. Visievērojamākie jauninājumi asortimentā ir iznīcinātājs F-35 un tanks T-90. Arsenāls arī ir atjaunots un tagad jūs varēsiet atklāt uguni no M-14 un M-8. Un protams tas vēl nav viss.

Pie tam ieroči ir sadalīti pēc īpašībām, tāpēc jūs nekad nesajauksiet granātmetējus MK 19 un AGS. Piemēram, patrona, izšauta no snaiperu šautenes, izejot caur šķēršļiem, kļūst lēnāka un zaudē triecienspēku. Transports arī ir augstā līmenī, kurš ir sadalīts ne tikai pēc iziešanas līmeņiem, bet arī pēc bruņām, uz kurām atainojas jebkādi bojājumi.



Protams neiztikt arī bez mīnusiem. Jau pirmajās intervijās izstrādātāji paziņoja, ka aviācijas problēma paliks pirmās daļas līmenī. Lidmašīnām, iznīcinātājiem vai parastajām kravas lidmašīnām, piemīt arkādes parametri, kuri ievērojami vienkāršo to izmantošanu.

Apkārtnes iznīcināšana ievērojami atpaliek pat no novecojušā Battlefield: Bad Company. Pie tam spēle stipri bremzē nopietnu cīņu laikā, pat uz ļoti jaudīgiem datoriem. Tas vēsta tikai par nevīžīgu optimizāciju.



Ja atmest sīkus trūkumus, tad tomēr Armed Assault 2 turas uz savām kājām. Tieši šobrīd ArmA 2 pārstāv vislabāko komandu action un nopietnu kaujas darbību simulatoru. Ne jau atsevišķu ieroču vai tehnikas dēļ, bet tieši kara - šī ir ļoti laba spēles īpašība, kura to izdevīgi atšķir no ASV armijas un citiem projektiem.


Spēles gameplay:


Komentāri

    Komentēt